آخرین اخبار
کد مطلب: 124165
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌وگو با دانا:
جاسوس بازداشت شده در تيم مذاکره کننده آخرين و ناب‌‌ترين اخبار و اطلاعات را در اختيار داشت/ بررسي پرونده در دستگاه قضا ادامه دارد
تاریخ انتشار : 1395/07/11 10:27:38
نمایش : 1762
محمد ابراهيم رضايي در خصوص آخرين وضعيت پرونده دستگيري جاسوس در تيم مذاکره کننده هسته‌اي گفت: خبر جديدي در اين‌باره نيست و بررسي پرونده در دستگاه قضايي ادامه داد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ محمد ابراهيم رضايي عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص آخرين وضعيت پرونده دستگيري جاسوس در تيم مذاکره کننده هسته‌اي گفت: خبر جديدي در اين‌باره نيست و بررسي پرونده در دستگاه قضايي ادامه داد.

 

وي با بيان اينکه هنوز از سوي دستگاه قضا نتيجه‌اي در خصوص اين پرونده اعلام نشده است افزود: اين فرد که از کارشناسان تيم اقتصادي تيم مذاکره کننده هسته‌اي بوده، آخرين و ناب‌‌ترين اخبار و اطلاعات را در اختيار داشته و اينکه چقدر اطلاعات داده است هنوز از سوي قوه قضاييه مطلبي در اين‌باره اعلام نشده است.

 

عضو کميسيون امينت ملي گفت: زمان پايان بررسي‌هاي قوه قضاييه هنوز مشخص نشده و اصل مطلب که اين فرد جاسوسي کرده يا خير و اينکه اطلاعاتي در اختيار غربي‌ها قرارداده يا نه هنوز به طور واضح مشخص نيست و بايد منتظر پاسخ قوه قضاييه در اين خصوص ماند.

 

انتهاي پيام/ نج

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس